Divendres 18:00 a 18:50
24 de març de 2023
Espai: SALA 1+2
Artista: JAM
A banda de ser una tècnica humorística, fer de clown és, en essència, l'art de despertar sentiments amagats. I, és clar, un pot ser el riure. Però també ho és el plor, el dolor o la solidaritat.
Això ho sap JAM, que posa sobre l'escenari d'aquesta obra tota la seva experiència i expertesa humorística per sacsejar els espectadors i espectadores. Amb Le voyage posa el focus en les persones refugiats i migrades i en el viatge que han d'emprendre cap a una nova vida. És una reflexió profunda sobre un col·lectiu invisible, invisibilitat i deshumanitzat.
La vida quotidiana d'un clown: feina, família, lleure... Una vida estàndard que qualsevol ésser humà pot viure arreu. Però, de cop i volta, sense ni tan sols preveure-ho, esclata el conflicte. Sense saber per què, hi ha qui es baralla, hi ha qui mor, hi ha qui ha de fugir.
Preu: Gratuït
Abans d'inscriure't
Abans de fer una inscripció en línia has de saber que la inscripció és nominal. Amb les teves dades no pots inscriure a una altra persona.
Continuïtat de continguts
El trimestre octubre- desembre és l'inici de curs natural. Els trimestres gener- març i abril- juny són una continuïtat del trimestre anterior. Els mesos de juliol- setembre són cursos o càpsules formatives independents al programa anual.
Tarifes reduïdes
Per beneficiar-te de les reduccions de tarifes cal que presentis la documentació i facis la inscripció presencialment al centre. NO es podrà aplicar el descompte si feu la inscripció online
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
CLUB LLEURESPORT DE BARCELONA (G60320132) | Gran Via de les Corts Catalanes, 672
perequart@lleuresport.cat
Centre Cívic
CCJOAN OLIVER PERE QUART
Comandant Benitez , 6
08028 Barcelona
933398261
perequart@lleuresport.cat