
DEL BLUES AL ROCK’N’ROLL, LA MÚSICA DEL DIABLE (1940-1959)

DIMECRES a les 19 h
14 de juny de 2023
Espai: SALA 12
Lalo López (llicenciat en Història Contemporània per la UB i guitarrista) analitza l’evolució de la música negra dels Estats Units i els diferents estils que van anar sorgint al llarg dels anys. També utilitzarà la guitarra, en moments concrets, per il·lustrar de manera pràctica les evolucions melòdiques i harmòniques de cada estil, analitzant els textos de les cançons. Es posarà especial èmfasi en el progressiu procés de presa de consciència de la comunitat afroamericana per tal de superar el marc de racisme institucional en el que vivien, en els Moviment pels Drets Civils dels anys 60 i en el Black Power dels 70.
Preu: Gratuït
Preu Targeta persones en situació d'atur - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 30%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 75%: Gratuït
14/06/2023
Abans d'inscriure't
Abans de fer una inscripció en línia has de saber que la inscripció és nominal. Amb les teves dades no pots inscriure a una altra persona.
Continuïtat de continguts
El trimestre setembre- desembre és l'inici de curs natural. Els trimestres gener- març i abril- juliol són una continuïtat del trimestre anterior.
Xarxa de Centres Cívics

Gestió tècnica:
CLUB LLEURESPORT DE BARCELONA (G60320132) | Gran Via de les Corts Catalanes, 672
informacio@ccperequart.cat
Centre Cívic
CCJOAN OLIVER PERE QUART
Comandant Benitez , 6
08028 Barcelona
933398261
informacio@ccperequart.cat